25
Φεβ.
08

Madrugada – Madrugada (2008)

Συναισθηματική φόρτιση στο ζενίθ,  μία μεταλλική γεύση στην καρδιά και ένα από τα συγκλονιστικότερα  κομμάτια που έχω ακούσει τον τελευταίο καιρό. Αυτά μου άφησε η συνεχόμενη εδώ και μέρες ακρόαση του «Μadrugada» . 

 Όταν δε συνειδητοποίησα ότι  στο τελευταίο track του album “Our time won’t live that long” ο ίδιος ο Robert Buras  (παρών / απών  σε κάθε δευτερόλεπτο ) τραγουδά παρέα με μια ακουστική κιθάρα  «Don’t know when they put me in their ground, i don’t know if i will live too long»,  δυσκολεύτηκα πάρα πολύ να συνεχίσω  την συγγραφή του κειμένου.  

Πρόκειται για ένα πολύ  μελαγχολικό album, ακριβώς όπως μελαγχολικός υπήρξε και ο τελευταίος χρόνος για το συγκρότημα, γεμάτο λυρισμό και έμπνευση .

Ακόμα κι αν εδώ και χρόνια έχω εντρυφήσει στο εθιστικότατο και αγαπημένο σκοτάδι τους , κάθε φορά το βρίσκω όλο και γοητευτικότερο, ίσως γιατί  δεν είναι συμπαγές. Είναι σκοτάδι διάφανο,  σκοτάδι που πνίγει κάθε προσωπικό δαίμονα και δεν τον αφήνει να αναδυθεί στην επιφάνεια , σκοτάδι καταπραυντικό,  με αποχρώσεις. 

Eκτός από το απερίγραπτο αριστούργημα «Ηighway of light» που άκουσα και έπεσε  σαν “ρομφαία κατερχόμενη εξ’ουρανού” στο κεφάλι μου , για όλο το υπόλοιπο album  επίσης, αδυνατώ  να σχολιάσω κάτι, αδυνατώ  να ξεχωρίσω κάτι , δεν θέλω να το βάλω στο μικροσκόπιο μιας ερασιτεχνικής κριτικής, να δείξω με το δάχτυλο τις όποιες αδυναμίες του, μα  ούτε και να γράψω για  κιθαριστικές τεχνικές, αντιστίξεις,  τονικές ακολουθίες και  συγχορδίες .

Δεν έχουν καμία σημασία για τις δικές μου προσδοκίες από τους Madrugada οι οποίες ικανοποιούνται επαρκέστατα  όταν με διαβεβαιώνουν ότι  «οι προβολείς διαπερνουν τον τοίχο» με την συγκεκριμένη γεμάτη απόγνωση χροιά στην φωνή του Sivert Hoyem , όταν  ακούω το υπέροχο και επαναλαμβανόμενο πιανιστικό θέμα στο «New Woman/New Man»,  το ανεπανάληπτο παράπονο του  «Honey bee»,  όταν αφουγκράζομαι στο «Valley of  Deception»  την έννοια της εξαπάτησης   και όταν στις  4 το πρωί, ανακαλύπτω μονάχη πώς  μπορεί να είναι η δική μου ώρα του λύκου στο «The Hour of the Wolf».

Κάθε κομμάτι ξεχωριστά και όλα μαζί φτιάχνουν ένα album που μιλά για την αιωνιότητα ,  λυρικό, ηλεκτρικό, ποιητικό, υπέροχο, γεμάτο μινόρε στιγμές, γεμάτο απουσίες και αντίο, γεμάτο τελικά με τα χρώματα της δύσης. Εκείνης της δύσης που ξέρεις πως μετά το τέλος της, τα ξημερώματα που είδες έχουν περάσει  ανεπιστρεπτί και κανένα  από όσα θα έρθουν δεν θα είναι το ίδιο πια, θα σηματοδοτούν όμως ασταμάτητα  ενάρξεις και ολοκαίνουργιες ανατολές.

Headlights penetrate the wall και ευτυχώς…

Τracklist  

1. Whatever Happened To You 2. The Hour of the Wolf 3. Look Away Lucifer 4. Honey Bee 5. New Woman/New Man 6. What’s On Your Mind? 7. Highway of Light 8. Valley of Deception 9. Our Time Won’t Live That Long    

 

Εδώ, σε παρελθόντα χρόνο, το πολύ καλό κείμενο του Horexakia.  

5 Responses to “Madrugada – Madrugada (2008)”


  1. 1 South of the river
    Φεβρουαρίου 25, 2008 στο 1:16 μμ

    Εδώ κι αν δεν έχω να πω τίποτα! Πώς να μιλήσω, όταν η λατρεία, ο εθισμός μου γι΄ αυτούς θα σβήσει… ποτέ; Μεγάλη απώλεια ο Robert, ίσως ο καλύτερος κιθαρίστας των τελευταίων ετών.

    Δεν γίνεται να μιλήσω για το άλμπουμ. Δεν θα είμαι αντικειμενικός με αυτούς ποτέ!

    Φιλιά!

  2. 2 xnoudi
    Φεβρουαρίου 27, 2008 στο 3:14 μμ

    South
    Γιατί, μήπως εγώ μίλησα για το άλμπουμ;;;;;;;;;;;;
    Μήπως εγώ ήμουν αντικειμενική ;;;;;;;;;;;;;;;;

    4 το πρωί το έγραψα, αφού τους άκουγα από τη 1 και μου είχε δεθεί το στομάχι κόμπος.

    Κρίμα, πολύ κρίμα. Αυτό.

  3. Φεβρουαρίου 27, 2008 στο 9:17 μμ

    Πολύ κρίμα που είναι και ο τελευταίος τους δίσκος…αλλά δεν γίνεται αλλιώς.

    Όποιος έχει βρεθεί σε συναυλία τους, δεν ξεχνάει πόσο φοβερός τύπος ήταν ο Buras…

  4. 4 horexakias
    Μαρτίου 1, 2008 στο 6:42 μμ

    Νομιζω πως με τους Madrugada κανενας δεν μπορει να
    ειναι αντικειμενικος. Ακομα και τα μετρια αλμπουμ,
    εμενα μου αρεσαν. Παντα κατι καλο εβρισκα.
    Πραγματικα αυτος ο δισκος,ειναι δισκαρα καιευελπιστω
    να μην ειναι ο τελευταιος. Καλο σ/κ.

  5. Μαρτίου 4, 2008 στο 7:12 μμ

    To στοιχειωμένο Look away Lucifer θα θυμίζει πλέον το χαμό του Buras…
    Συγχαρητήρια για το blog…


Comments are currently closed.

Rock αναγνώσεις

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ROCK ΣΤΑΣΕΙς

Rock Stats

  • 44,632 hits

